GIG Paraksta Vienošanos ar Savu Pirmo Pokera Klientu

GIG pievienojas Pokera aprindām
Izmaiņas, ko izskaidro spēļu pakalpojumu sniedzējs kā nozares pamatlicējs, Gaming Inovation Group (GIG) ir paplašinājis savu B2B produktu sortimentu, parakstot vienošanos ar savu pirmo Pokera klientu. Populārais operators OneTimePoker oficiāli baudīs GIG profesionālos atbalsta pakalpojumus jau no 2019.gada pirmā ceturkšņa.

Darījums iezīmē pirmo līgumu, kas ir parakstīts ar ārēju operatoru. Pirms trim gadiem uzņēmums noslēdza darījumu ar Microgaming Poker Network (MPN), kura noteikumiem paredzēja pakalpojuma sniedzēja uzņēmuma sniegtos pakalpojumus B2B klientiem, izmantojot savu "Core" platformu. Platforma nodrošina tipiska spēlēšanas pakalpojumu, kā arī tiešsaistes pokera spēli pazīstamu kā casino-in-Poker, kurā spēlmanis spēlē pret kazino, nevis pret citiem spēlmaņiem. Produkts ir guvis milzīgu popularitāti jau kopš 2015. gada, kad tas tika izveidots pirmo reizi.

Core Platforma ir Vērtīgs Produkts

GIG ir bijis ļoti veiksmīgs paplašināšanās un izaugsmes ziņā. Ja "Core" platforma tika radīta gandrīz pirms četriem gadiem, uzņēmuma paša zīmoli "Betspin" un "Guts" bija pirmie divi satura produkti, kas darbojās šajā platformā. Drīz pēc tam, ārējie klienti sāka pievienoties, un pirmais no viņiem ir jau kopš 2015.gada septembra.

Ārējie zīmoli sāka pievienoties viens pēc otra, un līdz 2017. gadam jau 34 dažādi zīmoli darbojās uz "Core" platformas. Jaunais Poker B2B līgums turpina uzņēmuma virzību personalizēta dizaina Ņūdžersijas Hard Rock Casino platformā, kas lepni izcēla vēl vienu šī biznesa projektu.

Septembris Bija Produktīvs Mēnesis

Septembris ir bijis jaunu uzsākumu mēnesis GIG ar Latvijas operatoru 11.lv, kurš ir pirmais platformas sporta totalizatoru pakalpojumu lietotājs, turklāt, arī viens no industrijas galvenajiem gigantiem- MRG (agrāk pazīstams kā Mr Green), ir reģistrējies kā pirmais lietotājs uzņēmuma "Comply" produktam.

Izpilddirektors Robins Rīds par spīti tam, ka tika pienācīgi pārsteidza ar uzņēmuma paplašināšanos tieši tā B2B produktu virzienā, ir pieprasījis uzlabot B2B Spēļu Nodaļas darbību, pēc ģenerēto ienākumu ieņēmumu krituma trīs mēnešu laikā, kas turpinājās līdz šī gada jūnijam.

Rīds ir citēts sakām, ka, lai gan uzņēmumu veido noteikta komanda, ņemot vērā līdzekļu apmēru, kas tiek tērēts mārketingam, B2B produktam vēl bija mērojams tāls ceļš, un ka viņš (Rīds) personīgi saskata efektīvāku attīstības vertikāli.

Sources:

http://www.igamingbusiness.com

More Casino News